PAS tahu YDP jumpa Najib di Permatang Pauh

Dalam lawatan rasmi Datuk Seri Najib Razak ke Permatang Pauh hari ini, antara individu yang bertuah hadir ialah pemimpin PAS di kawasan itu, Omar Hasan.

Melalui sekeping gambar yang tersebar di media sosial hari ini, Omar yang memegang jawatan yang dipertua (YDP) PAS dilihat duduk bersila bersama Najib dan kemudian makan sehidang.

Turut bersama mereka di Politeknik Permatang Pauh itu ialah Ketua Perhubungan Umno Pulau Pinang Datuk Seri Zainal Abidin Osman dan Pengerusi BN Pulau Pinang Teng Chang Yeow.

Perkembangan itu sekali lagi mencetuskan persepsi bahawa PAS memang semakin mesra dengan Umno.

Ia berlaku selepas presiden parti itu Datuk Seri Abdul Hadi Awang hadir bersama pemimpin kanan Umno termasuk Najib dan anggota majlis tertinggi parti itu Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek di Terengganu.

Untuk rekod Permatang Pauh adalah kawasan signifikan kepada pembangkang terutama PKR kerana ia menjadi kubu kuat parti itu.

Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah memenangi kerusi berkenaan beberapa kali, dan kini ia dikuasai Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

PAS sudah melancarkan jentera pilihan raya di kawasan berkenaan sebagai pengesahan akan meletakkan calon mereka di situ pada pilihan raya umum akan datang.

Bagaimanapun PAS hari ini menjelaskan kehadiran Omar bersama Najib adalah atas kapasitinya sebagai pengerusi Masjid Jamek Seberang Jaya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana