Ini reaksi kecewa Fariz yang tanya soalan Anwar liwat pada Dr Mahathir di Nothing To Hide2...

Siapa yang tidak kecewa tanya soalan tak dapat jawapan yang sewajarnya.Itu yang dirasa oleh seorang aktivis politik Fariz Hadi yang tanya soalan pasal isu kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Tun Dr Mahathir Mohamad di program Nothing To Hide 2 di Shah Alam petang Ahad.

Beliau bertanya soalan mudah saja pada bekas Perdana Menteri itu adakah Anwar benar-benar pesalah peliwat negara ataupun beliau hanya mangsa kerakusan politiknya ( Tun M) mempertahankan kuasa?

Sebaliknya Dr Mahathir tidak beri jawapan soalan itu dan pusing cerita.

Ada orang cabar saya datang.Dan saya datang sorang.Wife dengan anak2 tunggu dalam kereta.

Saya membesar mempertahankan Tun M.Saya hilang sedara & kawan-kawan kerana mereka pula mempertahankan DS Anwar Ibrahim kononnya DS Anwar Ibrahim mangsa politik rakus Tun M.

Saya bertanyakan soalan mudah pada Tun M.Rakyat Malaysia nak tahu jawapan kepada soalan2 ini!

1.Adakah DS Anwar Ibrahim benar2 pesalah peliwat negara ataupon beliau hanya mangsa kerakusan politik Tun M mempertahankan kuasa?

2.Jika benar DS Anwar Ibrahim Peliwat Negara adakah Tun M bersetuju mengangkat beliau sebagai PM sekiranya Pakatan Harapan menang sedangkan dahulu Tun M juga yang kata takkan lah kita nak seorang peliwat dan gila seks menjadi Perdana Menteri.

Tun  tak menjawab soalan saya malah pusing cerita.Tun kata DS Anwar Ibrahim pon tak tanya soalan itu.

Buang masa saya hadir program dimana Tun M penakut nak jawab soalan.Kononnya Nothing To Hide.

Selesai Tun M menjawab saya keluar dewan.Baik saya spend time dengan keluarga dari buang masa layan orang tua kuat pusing cerita.

PM memang tak perlu datang program begini. Saya datang pon Tun M tak jawab soalan saya.

-Fariz Hadi-

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana