DIPECAT MELALUI TWITTER, EXCO ARMADA BIDAS SYED SADDIQ

PPBM adalah parti KRONI dan Tiada belas kasihan untuk buat apa saja jika dikritik terus buang...Siapa pengarahnya MADEY....carilah sejarahnya.Generasi Baru ini hanya tahu Madey Hebat tetapi sejarah pemerintahannya dan Tidak boleh dikritik akan di BANNED. 

Exco Pemuda Armada Mohamad Taufik Abas mempersoalkan, tindakan Syed Saddiq Syed Abdul Rahman yang mengumumkan pemecatan beliau menerusi Twitter, ekoran tindakanya mengkritik kepimpinan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) sebelum ini.  Sehubungan itu, Taufik mencabar Syed Saddiq agar melepaskan jawatannya selaku Ketua Armada ekoran gagal mentadbir sayap parti itu serta tidak bertindak secara profesional bersabit pemecatannya dirinya.

“Tindakan Syed Saddiq, dia kecoh-kecoh di media sosial seolah-olah pecat saya melalui media sosial, tindakan yang sangat tak profesional. Ini jawatan exco, bukan ketua kampung.  “Saddiq, janganlah kebudak-budakan. Saya hanya tahu (pemecatan exco) melalui Twitter, saya terkejut. Kata nk panggil lembaga disiplin tapi tiba-tiba dah pecat. Ini keputusan yang begitu buruk daripda Bersatu (PPBM),” katanya dalam sidang media di sini sebentar tadi.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana