CARA MADEY PERGUNA ORANG TAPI TAK MAU KLUO DUIT

Faham benar perangai. Org mai opis air kosong pun tak hidang ...

Kedekut dan tak mahu orang tau dia kaya giler. Keta2 dia tu jenama apa. Tu psl dipulang semua proton yg diberi pada dia.

Dia nak org kluo duit. Muhyuddin dah ratus juta habis. KB yg dilantik pun meraung kering. Anina, Khairuddin dll dah makan pasir.

Semangat sajalah hangpa. Itulah cara hangpa diperguna utk kerakusan harta dan kuasa si keling kutty ni.

Bohong dia takde duit.

Dia tgh dan akan bawa masuk berbillion guna jet peribadi melalui checkpoint2 negara yg mudah bocor dan senang dirasuah.
Share on Google Plus

About Melayu Berwawasan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Post a Comment