Cakap Atas PEntas Berapi Api BEbbb....Macam lah Bersih Sangat RUpanya....

Seorang lagi pemimpin Pakatan telah ditangkap SPRM untuk siasatan rasuah yang melibatkan pembelian hartanah dengan harga yang lebih tinggi daripada pasaran. Kali ini giliran ahli majlis tertinggi Bersatu Zahid Mat Arip disiasat atas pembelian hotel oleh Felda Investment Corporation di Kuching.

Bersalah atau tidak, ramai yang tidak terkejut dengan penahanan Zahid yang dikatakan terlibat dengan jenayah itu ketika menjadi pegawai khas kepada Pengerusi Felda Tan Sri Isa Samad. Kalau mengikut sejarah karier politiknya, Zahid bukanlah orang yang terkenal dengan kredibilitinya. Waktu zaman Reformasi, dia kutuk Tun M untuk mempertahankan Anwar Ibrahim. Kemudian, dia kutuk Anwar setelah sertai UMNO kembali. Terbaharu dia kutuk PM Najib Razak dan TPM Zahid Hamidi untuk pertahan Tun M.

Bila agaknya penyokong Pakatan akan sedar bahawa pemimpin mereka hanyalah sekumpulan politikus hiprokrit yang ingin memiliki kuasa untuk kepentingan diri sendiri.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana