Biasalah Pihak Pembangkang....Kerja Tabur FITNAH


Saya "FARIZ HADI" aktivis politik Selangor akan membuat satu Laporan Polis ke atas "FITNAH JAHAT" yang dibuat ke atas saya oleh FB OTAI BERSIH & RATU NAGA (media propaganda pro-Pakatan) dan beberapa akaun FB lain dengan TUDUHAN kononnya saya adalah dalang kepada rusuhan & pergaduhan (kejadian balingan kerusi & suar) semasa program Nothing to Hide 2.0 anjuran PPBM pd 13 Ogos yg lalu.
Tujuan Laporan Polis ini adalah untuk membersihkan nama saya dan memastikan pemfitnah dibawa ke muka pengadilan dan diberi pengajaran yang sewajarnya.

Tarikh: 28/8/17 ,Isnin
Tempat: Ibu Pejabat Daerah Shah Alam, Seksyen 9
Waktu : 3.00 petang (Kenyataan Media)

Mohon semua sahabat media dapat bersama membuat liputan.

Sahabat2 yang ingin memberikan sokongan juga boleh turut serta bersama saya di perkarangan IPD Shah Alam.

-Fariz Hadi-
Aktivis Politik Selangor

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana