Video Gengster Parti Bunga Maki Penguatkuasa Anjing dan Babi, Tunjuk Isyarat Lucah Lagi

TAKSUB dan kurang ajar merupakan perkataan yang paling tepat mengambarkan kebiadapan segerombolan gengster parti bunga yang bertindak mengasari dan melawan penguatkuasa pihak berkuasa tempatan di salah sebuah negeri di utara kerana kes gantung bendera sahaja.

Lebih teruk daripada itu, sekumpulan ahli parti bunga yang memakai baju tertulis PPBM dan lambang PPBM ini memaki penguatkuasa tersebut dengan panggilan anjing dan babi. Sambil tangan menunjukkan isyarat lucah .

Entah apalah yang merasuk pemikiran mereka ini hingga sanggup bertindak kasar dan bermulut kurang ajar begitu. Sejak Mahathir berkawan dengan PKR dan DAP ini, budaya kurang ajar ini sudah meresap dalam parti bunga.

Malulah sama, janganlah taksub dan ekstrems sangat dengan parti bunga sampai gelar orang anjing dan babi. Pemimpin parti bunga digelar wali dan sebagainya. Yang tidak sehaluan digelar dengan gelaran binatang.

Rakyat memandang serius insiden ini. Mereka mendesak agar pihak yang terlibat dikenakan hukuman berat agar menjadi pengajaran kepada sesiapa yang merancang bersikap kurang ajar seperti kumpulan PPBM ini.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana