Rafizi patut dedah muslihat Tun M....Kaki Kelentong Dan Fitnah Macam Inilah

Rafizi Ramli memberitahu rakyat Malaysia kononnya PH bakal memenangi PRU14 berdasarkan kaji selidik terbaharu INVOKE yang mendapati 36% Melayu menyokong pembangkang berbanding 35% menyokong BN. Dapatan itu tidak mengejutkan kerana kaji selidik INVOKE sebelum ini pun memihak kepada Pakatan malah satu sebab INVOKE ditubuh ialah mempopularkan semula Pakatan dan Rafizi selepas kredibilitinya terjejas teruk kerana kes-kes fitnah.

Rafizi tidak pula berani memberitau rakyat Malaysia yang pakatan telah ditipu oleh top dog Tun Dr Mahathir Mohamad yang kononnya mahu menukar kerajaan BN. Sejak menyertai pakatan, Tun M tidak fokus kepada Sabah dan Sarawak yang menawarkan 56 kerusi parlimen dan menjadi deposit tetap BN.

Sebenarnya Tun M hanya mahu menjatuhkan PM Najib Razak bukan pun berjuang untuk rakyat atau menyelamatkan negara. Jika UMNO/BN menang tipis pada PRU14, dia akan mempengaruhi UMNO supaya menyingkirkan Najib. Tun M sebenarnya tidak mahu BN/UMNO kalah dan tidak mahu PH menang.

Tun M hanya perguna PH untuk singkirkan Najib. Mustahil Tun M kekal dalam PH kerana dia tidak pernah suka Anwar Ibrahim dan rasis seperti Lim Kit Siang. Tidak mustahil juga dia akan bubarkan Pribumi untuk sertai semula UMNO seperti yang berlaku kepada parti Semangat 46. Kalau tidak menipu bukan Mahathir namanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana