PH SENARAI TAMBAHAN 50 KERUSI PARLIMEN BERPOTENSI DITAWAN PADA PRU14...HA HA HA....RAFIZI PUNYA RAMALAN

Jangan mimpilah Rafizi....Kau tu belum tentu menang MUDAH pada PRU akan Datang.Dulu boleh lah cakap gerenti boleh menang Mudah Kini sudah jauh panggang daripada Api lah.Banyak ahli PAS beri sokongan kepada YB PKR yang memenangi dikawasan tersebut....INI KALILAH

Pakatan Harapan (PH) menyenaraikan tambahan 50 kawasan Parlimen yang berpotensi dimenangi dan dikekalkan pada pilihan raya umum (PRU) akan datang.

Naib Presiden PKR Rafizi Ramli berkata kawasan-kawasan itu termasuk 15 di Johor antaranya Parlimen Johor Bahru, Pasir Gudang, Tebrau, Sembrong, Tanjung Piai, Labis, Segamat, Sekijang, Pulai dan Sri Gading.

“Ada antara kerusi ini dimenangi Barisan Nasional (BN) dengan majoriti tipis pada pilihan raya lalu dan kita yakin dapat menang besar,” katanya kepada media selepas pelancaran kempen Jom Bina Semula Negara di Johor Bahru, hari ini.

Kempen selama dua bulan di 22 lokasi di seluruh negara akan memberi tumpuan kepada isu-isu seperti gaji minimum dan Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST).

Pada pilihan raya umum yang lalu, pakatan pembangkang memperoleh 89 kerusi parlimen menerusi gabungan Pakatan Rakyat (PR).

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana