Pejuang MMA, Pengawal Keselamatan Ditahan Reman ....Nak Tunjuk Power Kan Dah Kena Tahan POlis

PETALING JAYA: Empat individu ditahan untuk membantu siasatan berikutan insiden pergaduhan di sebuah kondominium di Subang Jaya.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Senior Asisten Komisioner Fadzil Ahmat memberitahu, tiga pengawal keselamatan dan seorang pejuang seni mempertahankan diri campuran (MMA) ditahan reman sehingga Jumaat.

"Mereka telah ditahan untuk membantu siasatan. Kami akan mendapatkan punca awal perkara ini," katanya ketika dihubungi The Star.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner (ACP) Mohammad Azlin Sadari berkata, seorang lelaki yang mendakwa dirinya pejuang MMA telah menarik balik laporan polisnya, tetapi kes itu masih disiasat di bawah Seksyen 148 Kanun Keseksaan kerana rusuhan.
Beliau berkata penyiasatan mendedahkan bahawa lelaki itu, berusia 20-an, telah pergi ke bangunan untuk bertemu saudaranya yang tinggal di sana.

"Kami menerima laporan daripada seorang lelaki berusia 53 tahun mendakwa bahawa pengawal keselamatan telah diberitahu oleh saudaranya yang tinggal di sana untuk tidak membiarkan lelaki tersebut memasuki bangunan itu.

"Lelaki itu marah kepada pengawal kerana tidak membenarkan dia masuk serta mengancam mereka dan pertengkaran berlaku," katanya.ACP Mohammad Azlin berkata lelaki itu mula bergaduh dengan salah seorang pengawal sebelum pengawal lain datang untuk membantu.

"Siasatan kami mendedahkan lelaki tersebut pernah tinggal di situ bersama saudaranya sebelum ini.
"Lelaki yang  membuat laporan itu kembali dan menarik laporannya, mengatakan dia tidak mahu tindakan polis diambil," katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana