MAHATHIR TERDESAK, ADAKAH TUDUHAN ANWAR PELIWAT TIDAK BENAR – MOHD AMAR

Pas menyifatkan Tun Dr. Mahathir Mohamad sebagai terdesak dan mempunyai kepentingan politik apabila sanggup membuat pusingan U menyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri.

Dalam masa sama, Naib Presiden Pas, Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah turut mempersoal adakah tuduhan liwat terhadap Anwar satu ketika dahulu tidak benar apabila Mahathir secara tiba-tiba ingin menerima semula Penasihat Umum PKR itu sebagai Perdana Menteri.

“Kalau benar kesalahan itu, adalah pelik dia (Mahathir)sanggup bersekongkol dengan dengan orang yang melakukan liwat.

“Saya lihat situasi ini lebih pada kepentingan politik Mahathir untuk mencapai cita-citanya sendiri. Mahathir juga dilihat terdesak untuk menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional (BN) dan akhirnya terpaksa bergabung dengan musuh politiknya sendiri,” katanya ketika ditemui pemberita selepas Sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Kelantan di sini hari ini.

Dr. Mahathir yang juga Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) dalam kenyataan kepada The Guardian ketika di London baru-baru ini dilaporkan menyatakan sokongan kepada Anwar sebagai Perdana Menteri sekiranya beliau mendapat pengampunan diraja. – UTUSAN ONLINE

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana