INI BARU PERMULAAN, HEBAT SUNGGUH MAINAN POLITIK MAHATHIR, KINI PH DALAM GENGGAMANNYA!

DAP suka lah melihat Madey sedaya upaya untuk jatuhkan UMNO sebelum ini dan bertahun tahun lamanya DAP nak jatuhkan UMNO sehingga kini GAGAL...inilah peluang DAP yang ditunggu tunggu selama ini...DAP hanya memerhatikan saja setakat ini...WAIT AND SEE.

Madey ini sanggup jatuhkan UMNO kerana bencikan Najib....Inilah sikap Jahat dan Dendam tapi ada pula menyokong membabi buta menyokongnya walaupun Madey menjadi SEKUTU DAP.BODOH Melayu yang menyokong Madey untuk jatuhkan parti Orang Melayu sendiri.....Tak pernah dilakukan oleh Pemimpinan DUNIA....hanyalah Madey bekas Pemimpin Negara.

Admin minta rakyat Malaysia Undilah Barisan Nasional akan datang....Biar Madey and The Gengnya lari tak cukup Tanah selepas kekalahan PRU nanti.Barulah tahu....Pakatan akan berpecah belah pelbagai tuduhan akan dilemparkan kepada MADEY....ikut sangat IDEAL MADEY Akhir kecundang.

Barulah kita nampak siapa dikalangan pemimpinan DAP....Admin rasakan ramai dikalangan kaum Cina mulai sedar dengan kemasukan Madey dan Bekas bekas UMNO kekancahan politik bersama sama dengan Pembangkang.Tentu ada kaum Cina ada BOIKOT dan Undi kembali kepada Barisan Nasional....Percaya lah.  

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana