Gilerr Dah Tahap Pemikiran Macam Ni!!!!!! Pengasas Sister In Islam Anggap Tuhan Itu Perempuan

KITA memang tahu bahawa “Sister in Islam” merupakan pertubuhan yang sesat apabila mereka merubah cara beribadat serta pegangan mereka dalam Islam namun kita tidak pernah menyangka yang mereka sanggup merujuk Tuhan sebagai perempuan.

Amina Wadud yang merupakan pengasas SiS berang dengan peringatan berkenaan kemarahan Tuhan kepada perbuatan homoseksual lalu beliau merujuk Tuhan dengan kata ganti nama perempuan.

Tahukah anda bahawa Amina Wadud dilahirkan sebagai Mary Teasly. Bapanya merupakan seorang paderi Methodist dan ibunya pula berketurunan hamba dari Arab, Berber dan Afrika pada kurun kelapan Masehi. Beliau mengucap syahadah pada tahun 1972 sebelum mengetahui asal-usul keluarga sebelah ibu beliau.

Adakah beliau benar-benar seorang pejuang feminist atau sebenarnya “trojan horse” yang diletakan oleh orang-orang kafir bagi merosakan Islam memandangkan ayah beliau merupakan  seorang paderi Methodist.

Beliau yang terkenal memperjuangkan feminisme ekstrim menempelak peringatan tentang kemarahan Tuhan tentang homoseksual dengan komen berikut :

“Stop lying about God I am sure She never spoke to you and NEVER used the word homosexuality So shut the f**k up”

Beliau menggunakan kata ganti nama ‘She’ bagi memberikan sifat kata ganti diri feminin kepada Tuhan. Ia sebahagian dari perjuangan feminisme ekstrim kumpulan feminis ini.

Amina Wadud pernah berkhidmat di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia suatu ketika dahulu, beliau kini aktif di dalam NGO Musawah bersama seorang lagi Pengasas Sisters In Islam, Puan Zainah Anwar.

Gerakan ini aktif mempromosi kesaksamaan gender dengan mempromosi penafsiran semula ayat-ayat al Quran mengikut acuan fahaman feminisme secara radikal.

Sesuatu perkara yang dimulakan dengan kesesatan selalunya gagal mencari jalan pulang.
Sumber Kat Sini

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana