"Cuba Siti tanya Datuk K bila hendak ke Palestin?" - Armand

Datang ketempat Orang tunjuk lagak samseng....Siapa yang tidak marah?Itu Siti Tak boleh berfikir secara matang kah...?Kalau tak tahu nak ulas jangan lah buat ulasan sendiri...nanti kena atas hidung sendiri.

Penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza perlu bertanya kepada Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa (Datuk K) bila hendak ke Gaza Palestin dan membantu rakyat di sana.

Exco Pemuda UMNO Datuk Armand Azha Abu Hanifah berkata, Siti Nurhaliza harus tahu, pihaknya sendiri sudah beberapa kali dan sememangnya berani ke Gaza Palestin dalam misi menghulur bantuan.

"Khas buat Siti Nurhaliza yang komen mengatakan kalau Pemuda UMNO atau Armada berani pergilah ke Gaza Palestin.

"Untuk maklumat Siti Nurhaliza, Pemuda UMNO sudah beberapa kali ke Tanah Gaza Palestin. Cuba tanya bila Datuk K hendak ke Gaza Palestin?" soalnya.

Armand turut memuat naik video 3 minit 54 saat di laman YouTube yang menunjukkan bukti Pemuda UMNO sudah ke Gaza Palestin dalam misi menghulurkan bantuan.

Selain itu, Armand turut memuat naik gambar-gambarnya bersama Pemuda UMNO di Gaza Palestin pada laman Facebooknya.

Armand mengulas komen Siti Nurhaliza di laman Instagram @yasinsulaiman mengenai gambar kekecohan yang berlaku antara Pemuda Parti Pribumi Bersatu (Armada) dan Pemuda UMNO.

Ia dikatakan bermula selepas sekumpulan anggota Armada menghantar jemputan kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak untuk menghadiri forum Nothing To Hide 2.0.

Ia bertukar kecoh apabila mereka dihalang oleh Pemuda UMNO.

Laporan media melaporkan dalam kejadian itu, Ketua Penerangan Armada Bersatu, Ashraf Mustaqim mendakwa dia turut ditumbuk.

Dalam pada itu, mengulas kekecohan berkenaan Ketua Armada, Syed Syaddiq Abdul Rahman menyatakan rasa bangga dengan semangat yang ditunjukkan oleh ahlinya.

Bagaimanapun, Pemuda UMNO Wilayah menuntut Armada mengemukakan bukti dakwaan ditumbuk selain menjelaskan pihaknya sedia untuk memohon maaf jika kejadian itu benar-benar berlaku.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana