Cuba Kaburi Mata Rakyat!!!!!! cuba melindungi 'bangkai gajah' tersebut daripada diketahui rakyat.

ANNUAR MUSA

Ketua Penerangan UMNO, Tan Sri Annuar Musa berkata, pelantikan itu sendiri menggambarkan betapa pembangkang sedar DAP terlalu berkuasa dan cuba melindungi 'bangkai gajah' tersebut daripada diketahui rakyat.

“Keadaan sebenarnya adalah Pakatan Harapan dipimpin oleh DAP dan DAP pula dikuasai oleh Lim Kit Siang. Justeru, mereka tidak boleh cuba bersembunyi kerana itu realitinya.

“Yang memimpin mestilah parti yang mempunyai kerusi terbanyak dan kerusi terbanyak di bawah pakatan mereka adalah DAP. Oleh itu, senarai tersebut sebenarnya usaha untuk menutup bangkai gajah,” katanya ketika ditemui selepas menyempurnakan Larian Obor Kuala Lumpur 2017 (KL2017) sempena Sukan SEA Ke-29 dan Sukan Para ASEAN Kesembilan di Sekolah Kebangsaan (SK) Seri Ketereh di sini, hari ini.

Pakatan Harapan semalam mengumumkan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Ketua Umum, Tun Dr. Mahathir Mohamad sebagai Pengerusi dan Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail sebagai Presiden.

Mengulas lanjut, Annuar menjelaskan, pengumuman pelantikan itu juga menunjukkan pembangkang berada dalam keadaan panik untuk menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) tidak lama lagi.

“Dalam Pakatan Harapan, kita tahu mereka sedang menghadapi masalah besar kerana satu kapal ada tiga nakhoda dan satu bantal ada berbagai-bagai mimpi yang berlainan.

“Jadi, apabila mereka sangka PRU-14 semakin dekat, mereka kelam-kabut dan cuba mengeluarkan senarai dengan meletakkan Anwar Ibrahim sebagai Ketua Umum dan sebagainya,” katanya

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana