BUKU "MALAYS DILEMMA" karangan Mahathir satu retorik dan hipokrasi menipu umat Melayu

Baca dan kajilah buku Malays Dilemma/ Delimma Melayu tulisan Dr. Mahathir Mohamad.
Buku yg penuh retorik dengan rintihan dan meratapi kemiskinan, kedaifan serta kemiskinan orang Melayu yg konon tidak diberi pembelaan.

Buku yg ini juga menghentam kaum Cina yg berjaya menguasai ekonomi negara tetapi rasis, melakukan diskrimansi dan penindasan terhadap orang Melayu.

Buku itu juga menyalahkan kepimpinan Tunku Abd. Rahman yg dikatakan gagal membantu orang Melayu. Tulisannyg penuh hasutan itundiharamkan dan akhir dijual di pasaran ketika akhirnya Mahathir berjaya menjadi PM.

Sesungguhnya buku itu hanya ilusi beretorik untuk menyatakan kononnya Mahathir seorang pejuang yg membela kehidupan orang Melaya secara tuntas dan hebat.

Namun hakikat dan realitinya Mahathir berjaya menjadikan kroni kapitalis yg majoritinya dimonoploi Cina semakin kukuh, buncit kekenyangan dan hidup sebagai jutaan dan bilionair .
MELAYU terus miskin, terpinggir dan DEB gagal direalisasikan akibat kepimpinan Mahathir penuh misteri dengan pelbagai skandal mega yg meloyakan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana