BOBOI AKUI KONSPIRASI MAHATHIR BERMULA SEAWAL 2014 LAGI

Mukhriz (BOBOI) mengakui bapanya Tun M dan bekas Muhyiddin mempunyai perancangan untuk menjatuhkan Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai Perdana Menteri.

Pengakuan ini sudah cukup jelas menggambarkan bahawa betapa jijiknya perangai bapa Mukhriz yang gemar mensabotaj serta menggulingkan pemimpin yang dia tidak berkenan serta melanggar apa yang telah diamalkannya selama berpuluh-puluh tahun dahulu.

Sikap yang dibawa dari dulu hingga kini adalah Tun M sebagai seorang yang agresif dan nakal serta sering mempersendakan rakan-rakannya dengan nama yang tidak sewajarnya. Adakah ini menggambarkan bahawa dalam hati bapa Mukhriz memang busuk dan tidak pernah menyenangi kebaikan orang lain apatah lagi kritikan yang pedas terhadap kepimpinannya.

Jika menurut PAS perangai dan sikap Tun M sebenarnya adalah masih tidak berubah dalam segenap hal. Bekas Perdana Menteri suka menyerang seolah-olah masih lagi mendudukui kerusi berkenaan.

Kenapa Tun benci sangat dengan PAS?

Tun M istiqamah benci dengan PAS sehingga hujung hayat. Sebab Tun tidak boleh cucuk hidung pemimpin PAS. Tun M ingat pemimpin PAS seperti Kadir Jasin yang kenyang makan dedak zamannya.

Mengapa mahu singkirkan Najib pada 2014?

Selain marah kepada Najib kerana tidak mahu menyokong Anaknya Mukhriz menang dalam pemilihan Umno 2014, Tun M sebenarnya mempunyai agenda yang lebih besar dari kemarahannya itu.

Tun M mendapati PM Najib sudah mempunyai haluan politiknya sendiri dan tidak boleh dicucuk hidungnya lagi. Apa yang penting rahsia silam, kroni dan sumber kekayaannya perlu diselamatkan.

Hakikatnya negara kehilangan lebih banyak wang dalam projek-projek kesayangan Tun M berbanding hutang RM42 bilion yang dikumpulkan oleh firma pelaburan negara, 1MDB.

Tapi hutang 1MDB boleh dibayar melalui rasionalisasi yang telah dilaksanakan pengurusan 1MDB, tapi kehilangan wang BNM dalam urusniaga FOREX masih dalam lipatan sejarah dan masih dalam usaha untuk membuktikan siapa sebenarnya dalang yang menyebabkan BNM kerugian RM100 bilion yang juga merupakan wang rakyat.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana