Angan-angan Mat Jenin Tun Mahathir

Saya mengikuti secara dekat perkembangan Pelancaran Pakatan Harapan baru-baru ini terutamanya mengenai hasrat Tun Mahathir untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Dari reaksi DAP dan PKR mereka dilihat tidak menyokong langsung Tun Mahathir mewakili HARAPAN sebagai calon Perdana Menteri kerana mereka tahu Tun Mahathir mempunya agenda tersendiri.

Kepura-puraan persetujuan Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang ternyata memperalatkan Tun Mahathir untuk memancing dan memujuk pengundi-pengundi terutamanya pengundi Melayu.

Impian dan langkah Tun Mahathir bersama Pakatan Pembangkang hanya akan lebih mengucar-kacirkan dan memperlekehkan perjalanan / kanvas politik negara ini. Perlu diingat bahawa yang menjadi mangsa utama di dalam kemelut ini adalah RAKYAT MALAYSIA.

Wanita UMNO Selangor menyeru agar rakyat membuka mata dan menggunakan kebijaksanaan untuk menilai permainan politik yang diwayang kulitkan oleh HARAPAN supaya kita tidak diperdaya dan ditipu oleh DAP dan PKR yang mahu meralisasikan agenda politik peribadi masing-masing.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana