Anak MB Johor nafi sertai PPBM….Apa Barangggg Masuk PPBM

Ini satu lagi dakwaan palsu untuk mengugat keutuhan UMNO Johor.Ia melibatkan anak Menteri Besar Johor Akmal Saufi Mohamed Khaled.

Siapa yang tidak terkejut tiba-tiba muncul dakwaan kononnya beliau sudah lompat menyertai Parti Pribumi Bersatu (BERSATU).

Dakwaan palsu ini dibuat oleh Penolong Setiausaha Publisiti DAP Johor Sheikh Omar Ali menerusi sebuah rencana bertajuk “Zahid, bukan setakat Johor yang mahu ditawan”.

Akmal yang juga Ketua Penerangan Pergerakan Pemuda UMNO Johor Bahru telah buat kenyataan menerusi laman facebooknya menafikan dakwaan itu.

Katanya beliau masih lagi ahli UMNO.

Serentak dengan itu Akmal desak DAP DAP membuat permohonan maaf terbuka kepadanya dan perlu menarik balik rencana itu.

“Pada hari Isnin 10 Julai 2017, saya dimaklumkan bahawa sebuah laporan telah disiarkan di sebuah laman sesawang milik Parti DAP Malaysia. Laporan tersebut secara langsung telah menuduh bahawa saya cenderung dan telah memasuki salah satu parti pembangkang di Malaysia.

“Laporan tersebut adalah tidak benar sama sekali kerana saya masih ahli Umno,” katanya.

Sheikh Omar Ali dalam rencana itu mendakwa generasi baru UMNO Johor yang telah beralih kecenderungan kepada PPBM.

Dia dakwa mereka yang berkenaan ialah anak Menteri Besar Datuk Seri Khaled Nordin dan anak kepada Speaker Dewan Undangan Negeri Johor Tan Sri Mohamed Aziz.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana