Ada kami kisah Mahathir pergi tak kembali....Tak Kembali Bersama UMNO Pun Tak Apa Lah

 Ahli UMNO tidak pernah kisah jika Tun Dr Mahathir Mohamad bertekad enggan berpatah balik pada parti keramat itu.

Ahli Majlis Tertinggi parti, Datuk Sohaimi Shahdan berkata UMNO  perlu terus bergerak ke hadapan, malah lebih maju tanpa mantan presidennya.

Jelasnya lagi, Dr Mahathir juga tidak perlu membangga diri seolah-olah ahli UMNO merayu supaya beliau berpatah balik pada parti seperti yang pernah disarankan Naib Presiden, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.

“UMNO tidak terkesan jika Dr Mahathir tidak mahu kembali kepada UMNO, malah UMNO tetap bergerak dengan kepemimpinan yang ada kini malah jika kita lihat lebih baik berbanding kepemimpinan beliau sebelum ini.

“Bagi saya perjuangan Mahathir dilihat sudah tidak relevan lagi kerana lebih kepada agenda peribadi,” katanya kepada BNBBC.my portal, Sabtu.

Sohaimi (foto) mengulas kenyataan Dr Mahathir pada semalam yang tidak akan kembali ke pangkuan parti keramat itu sekalipun Kerajaan Barisan Nasional sudah bertukar perdana menteri.

Mantan Perdana Menteri itu dilaporkan membuat pengakuan dalam sebuah klip video yang dimuat naik di laman Facebook PPBM dengan mendakwa bahawa UMNO sudah musnah serta tersesat daripada perjuangan terasnya.

Mengulas lanjut Sohaimi berkata perjuangan Dr Mahathir itu jauh tersasar apabila bertentangan dengan kenyataan beliau sebelum ini.

“Dulu kata DAP anti melayu dan Islam, sekarang cium mulut dengan DAP, apakah beliau juga turut mengikut jejak DAP?”soalnya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana