Sebak terima kunjungan anak PM

GUA MUSANG: Seorang peneroka tidak dapat menahan sebak ketika menerima kunjungan anak Perdana Menteri, Datuk Nazifuddin Najib di kediamannya, di sini, malam tadi.

Nazifuddin turun padang meluangkan masa kira-kira dua jam menerusi Program Jalinan Kasih dengan mengunjungi 10 pesakit kronik di Rancangan Kemajuan Ranah (RKT) Sungai Asap di sini, selain menyerahkan sumbangan Aidilfitri.

Rosli Mat Ali, 63, yang lumpuh akibat angin ahmar berkata, dia tidak menyangka menerima kunjungan anak kepada pemimpin negara, Datuk Seri Najib Razak.

"Saya tak tahan sebak menerima kunjungan anak Perdana Menteri kerana keprihatinan beliau bertanya khabar.

"Pada mulanya saya tidak percaya anak Perdana Menteri datang ke rumah dan bersyukur kerana kesudian beliau itu memberikan saya sedikit semangat kerana derita sakit," katanya.

Sementara itu, Nazifuddin yang juga Pengerusi Youth On Unity ketika ditemui berkata, beliau tersentuh dan berkongsi sedih melihat pesakit kronik terbabit.

Katanya, program jalinan kasih itu memberi banyak manfaat kerana mampu meringankan beban mereka untuk membuat persiapan Aidilfitri.

"Sekurang-kurangnya menerusi kunjungan ini dapat memberi keceriaan kepada pesakit kronik dan mengubati hati yang derita disebabkan penyakit dihidapi," katanya.

BH Online

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana