RAJA FITNAH SEDUNIA FITNAH NAJIB GUNA SPREADSHEETS

Rafizi yang terkenal dengan gelaran Raja Fitnah Sedunia dan merangkap Raja Fitnah Malaysia, kali ini beliau yang kononnya telah berjaya mendedahkan dokumen rahsia sulit bahawa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak telah menyalahgunakan dana SRC untuk membayar Peguam Negara TS Muhammad Shafee Abdullah yang berjumlah RM 9.5 juta untuk kos guaman Anwar Ibrahim.

Rafizi selaku Raja Fitnah Malaysia akan melakukan apa sahaja tanpa mengira ianya fakta ataupun fitnah. Apa yang penting beliau dapat menyebarkan fitnah memburukkan kerajaan asalkan dapat menanamkan kebenciaan rakyat terjadap kerajaan.

Rafizi yang memegang gelaran Raja Fitnah Malaysia ini dengan sengaja menyebarkan dan memviralkan aplikasi spreadsheet di mana bukti yang kononnya Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menyalahgunakan dana SRC. Kalau setakat bukti yang diguanakan oleh Rafizi hanya dengan menggunakan aplikasi Spreadsheet tanpa sebarang pengesahan, orang lain mampu melakukannya juga.

Kalau sekalipun Rafizi Ramli mahu menipu sekurang-kurangnya ada pihak ketiga yang mengesahkan spreadsheet yang kononnya bukti menunjukkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menyalahgunakan dana SRC berkenaan. Boleh dikatakan lucu dan agak lawak jugalah. Rafizi Ramli hendak menipu tidak pandai sedangkan beliau dulunya berkhidmat sebagai seorang juruaudit yang bertauliah dan berpengalaman berbelas tahun. Tetapi sayangnya Rafizi hanya mampu menghasilkan bukti yang kononnya boleh dilihat dalam bentuk dokumen spreadsheet. Dokumen spreadsheet ini hanya boleh dimasukkan ke dalam bakul sampah.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang menjadi mangsa Rafizi Ramli. Hakikatnya Rafizi sengaja memviralkan dokumen yang dibuat sendiri untuk memburukkan nama dan imej Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak. Semuanya dilakukan demi mencapai agenda dan kepentingan politik Rafizi Ramli.

TS Muhammad Shafee seharusnya mengambil tindakan menyaman pihak-pihak yang membuat fitnah bodoh ini lagi-lagi si Rafizi Ramli kaki fitnah No.1 negara ini. Rafizi Ramli banyak belajar daripada DAP sebenarnya, kehebatan menipu dan memfitnah kerajaan memang tidak boleh dinafikan tetapi sama sekali tidak boleh digunapakai kerana tidak mempunyai bukti yang kukuh dan sahih bagi mengukuhkan tuduhan dan dakwaan berkenaan.

Kesimpulannya, Raja Fitnah Sedunia Rafizi Ramli ini dalam bijak melemparkan fitnah, tuduhan memburukkan Najib dan kerajaan namun ada kebodohan yang terdapat pada Rafizi Ramli kerana sehingga kini apa sahaja tuduhan dan fitnah yang dilemparkan , beliau masih tidak dapat menunjukkan bukti yang sahih dan kukuh.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana