Pakatan umum logo baru minggu depan...Logo Macam Otak Pollitik Bebal PH Ajer

Selepas teruk dikecam pengguna internet, Pakatan Harapan akan mengumumkan logo rasmi mereka Jumaat depan (9 Jun) untuk menghadapi Pilihan Raya Umum (PRU) ke-14 akan datang.

Pakatan sebelum ini dikecam kerana tiga logo yang dipos oleh Naib Presiden PKR Rafizi Ramli 'hodoh' dan 'tak ada harapan' (gambar).

Mereka kemudian meminta orang ramai menyumbang idea dan sehingga kini tidak diketahui logo apakah yang dipilih.

Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) Tun Mahathir Mohamad berkata logo rasmi pakatan pembangkang itu mengekalkan perkataan "Harapan" dengan sedikit pengubahsuaian.

"Kita telah bersetuju dengan logo tersebut," katanya kepada media selepas Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan.

Turut hadir, Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, Penasihat DAP Lim Kit Siang, Presiden Parti Amanah Negara (PAN) Mohamad Sabu dan Presiden PPBM Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Mengenai calon Perdana Menteri, bekas perdana menteri itu berkata mereka tidak membincangkan perkara tersebut pada mesyuarat hari ini.

Sementara itu, Pengarah Komunikasi PAN Khalid Abdul Samad berkata pakatan itu menjangka memberi kata putus berkenaan pembahagian kerusi PRU Ke-14 pada Julai depan.

Katanya mesyuarat hari ini turut membincangkan mengenai manifesto, pembahagian kerusi, logo dan semua perkara berkaitan PRU-14.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana