Lepas Muhyiddin, kini Mukhriz dikecam EXCO ARMADA

 Pertelingkahan antara ARMADA dan pimpinan kanan PPBM semakin menjadi hangat selepas seorang lagi EXCO tampil mengecam kenyataan Timbalan Presiden parti, Datuk Seri Mukhriz Mahathir yang dilihat mengecewakan.

“Mukhriz adalah orang yang patut bela Hafiz, tapi dia pula yang mengkhianatinya.

Itu antara kecaman Mohamad Taufik Abas terhadap Mukhriz  yang didakwa mengeluarkan kenyataan mengkhianat serta satu penipuan.

Sebelum ini, Mukhriz mendakwa seorang lagi EXCO ARMADA, Muhammad Hafiz Azhar adalah individu yang ditanam oleh UMNO di dalam parti itu susulan mendesak Pengerusi PPBM, Tun Dr Mahathir Mohamad dan Presiden parti, Tan Sri Muhyiddin Yassin memberi penjelasan mengenai isu yang membelenggu mereka.

Taufik bagaimanapun menyangkal dakwaan Mukhriz yang tidak berasas,

“Ini satu pengkhianatan dan penipuan besar. Hafiz antara paling banyak berjasa sejak awal penubuhan parti, tapi sekarang semua hentam dia hingga ada pemimpin sanggup lemparkan kata kesat pada dia,” katanya, hari ini.

Sabtu lalu, Hafiz mendesak Dr Mahathir memperjelaskan mengenai tuduhan kekayaan dimiliki anak-anaknya yang diperoleh dalam masa singkat, manakala Muhyiddin perlu menjelaskan tuduhan skandal dengan seorang wanita.

Bagaimanapun, desakan itu disangkal oleh Ketua ARMADA, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman yang menuntut Muhammad Hafiz dirujuk kepada Lembaga Disiplin PPBM, manakala Mukhriz pula mendakwa perkara itu dirancang sejak awal oleh parti lawan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana