DAP IKUT KEPIMPINAN PAP SINGAPURA...SEDAR LAH ORANG MELAYU

DAP lagi berbahaya dan merbahaya memandangkan DAP lahir selepas Singapura keluar daripada Malaysia. DAP lahir daripada PAP dan Lim Kit Siang adalah bekas politik Lee Kuan Yew. Jadi PAP dan DAP sememangnya berasal daripada acuan yang sama, lahir daripada MPAJ dan Komunis Bintang 3.

Lee Kuan Yew yang memberikan idea kepada Lim Kit Siang untuk meneruskan perjuangan PAP yang pro Cina di Malaysia melalui DAP. DAP yang mengikut jejak langkah PAP dengan mengamalkan dasar perjuangan Malaysian Malaysia iaitu Malaysia untuk orang Malaysia. PAP telah memperjuangkan dasar Malaysian Malaysia iaitu Malaysia untuk orang Malaysia sejak tahun 1969 lagi. Perjuangan ini pula disambung dan diteruskan oleh DAP sehingga ke hari ini.

Namun begitu selepas hampir 55 tahun mereka gagal menjadikan dasar Malaysian Malaysia iaitu Malaysia untuk orang Malaysia gagal, DAP menukar corak strategi dengan mempergunakan orang Melayu sebagai perlaksana dasar mereka atas nama perpaduan dalam parti. Orang Melayu terkenal dengan hasad dengki dan ini kesempatan yang digunakan DAP untuk mempergunakan orang Melayu. Mereka mengaburi mata orang Melayu dengan menawarkan jawatan dan kuasa kepada orang Melayu.

DAP berjaya menguasai Pulau Pinang dan mendapat banyak kerusi Parlimen dan DUN di berbagai negeri dalam PRU 12 dan 13 kerana perpecahan di kalangan Melayu akibat permainan kotor Anwar Ibrahim. Perpecahan Melayu menyebabkan DAP naik tocang dan paling berkuasa sebagai pembangkang pada hari ini.

DAP menjadikan Pulau Pinang sebagai kubu kuatnya seperti mana PAP menguasai Singapura, Majoriti penduduk kaum Cina bagi DAP melaksanakan berbagai dasar politik-ekonomi-endidikan- sosial-ugama dan lain-lain yang mengutamakan kaum Cina. Apa yang dilakukan di Singapura akan diikuti oleh DAP di P. Pinang.

Sebahagian besar pimpinan DAP adalah kristian. Barangkali ada agenda kristianisasi Malaysia melalui berbagai muslihat "dakwah" kristian di kalangan orang Melayu untuk memurtadkan Melayu dengan harapan pada suatu masa nanti Malaysia bukan lagi dikuasai oleh Melayu Islam. Memang ada rancangan sulit DAP, PAP Singapura dan beberapa NGO serta parti politik di Sabah dan Sarawak yang dikuasai bukan Islam untuk menolak kepimpinan Melayu Islam Malaysia. Ada agenda pihak anti Melayu Islam dari Malaysia, Singapura, Sabah dan Sarawak yang bertujuan memecahbelahkan perpaduan kaum, dan menjadikan Sarawak dan Sabah bergabung dengan Singapura.

Kesimpulannya rakyat jangan mudah terpedaya dan terpengaruh dengan sandiwara politik wayang Cina DAP. Orang Melayu khususnya perlu berhati-hati, jangan mudah termakan pujuk rayu dengan slogan-slogan DAP yang mengamalkan politik telunjuk lurus kelingking berkait.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana