Baru Nak Minta Maaf !!!!! Kumpulan media terkemuka Amerika mohon maaf 'berbohong' isu 1MDB

Alamak... apa sudah jadi? nampaknya 'macai-macai' pembangkang kena duduk dan fikir balik strategi mereka yang dok kompang peluru angin skandal 1MDB.

Ini selepas kumpulan media terkemuka Amerika Syarikat sudah mengaku mereka berbohong berkaitan laporan mengenai kononnya pereka fesyen Hollywwod, Kimora Lee Simmons mendapat manafaat dari skandal yang direka-reka itu.

Tuduhan tersebut asalanya dibuat Sarawak Report untuk mensensasikan kisah 1MDB memandangkan Kimora Lee merupakan pereka fesyen yang meningkat naik di Hollywood.

Majalah Page Six milik New York Post memohon maaf secara rasmi kepada Kimora Lee dan menarik balik laporan yang mendakwa jenama fesyennya dikaitkan dengan satu siasatan rasuah di Malaysia.

Menurut Hollywood Reporter, laporan itu bertajuk: “Kimora Lee Simmons’ fashion line at centre of corruption probe”.

Ia ditulis Richard Johnson dan disiarkan pada 24 Mei lalu.

Bagaimanapun, pada 7 Jun lalu, satu nota pengarang yang disiarkan di laman web itu berkata: “Cik Simmons menasihatkan kami mengenai beberapa kenyataan tidak benar, khususnya: jenama fesyen beliau dibiayai dirinya; syarikatnya meraih keuntungan; syarikatnya menjual produknya di pelbagai gedung; dan beliau atau syarikatnya tiada kaitan dengan apa jua “siasatan rasuah” di Malaysia.

“Kami memohon maaf kepada Cik Simmons atas sebarang kesilapan,” menurut kesimpulan kenyataan itu.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana