PKR tetap alu-alukan rundingan dengan PAS...Tahu Pun Takut Terpaksa Jua Nak Berbaik Dengan PAS

PKR masih membuka 'pintu' kerjasama politik yang mungkin terjalin dengan PAS biarpun kedua-dua parti itu tidak lagi mempunyai tahaluf siyasi, demikian kata Naib Presidennya, Dr Xavier Jayakumar.

Ujar Xavier, PKR mengalu-alukan sebarang bentuk kerjasama dengan parti pimpinan Datuk Seri Abdul Hadi Awang itu kerana masing-masing mendukung perjuangan yang sama iaitu menumbangkan Umno-Barisan Nasional (BN) dalam Pilihan Raya Umum (PRU) ke-14 akan datang.

"Kalau dia (PAS) mengakui bahawa dia mahu ada rundingan dengan parti PKR, dan mana-mana parti di Pakatan Harapan (PH). Kita terima dan kita alu-alukan komunikasi itu sebab akhirnya PAS atau parti PH kita nak menang PRU akan datang.

Jangan mimpilah PKR dan DAP serta PAN dan PPBM nak berkokok kali ini....Semoga PAS terus nekad tidak ada hubungan dengan Geng PH ini lagi...Dekat PRU pandai lah nak berbaik baik dengan PAS...Ptuihhhhh

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana