PEMBAHAGIAN KERUSI PILIHAN RAYA TAK SELESAI, ADA HATI NAK TIBAI BN

Pemimpin Pakatan Harapan lebih mengumpat BN daripada lakukan kerja buat kepada rakyat malah ia terbukti benar apabila pembahagian kerusi antara parti dalam barisan itu belum selesai sedangkan ia berlarutan sudah lama.

Ramai percaya pembahagian kerusi bagi menghadapi saingan 3 penjuru pada PRU 14 nanti tidak akan selesai walaupun Parlimen telah dibubar bagi memboleh PRU diadakan.

Tidak hairan sekirany berlaku pertembungan sama sendiri dibeberapa kawasan pilihan raya akan berlaku sebagaimana berlaku semasa PRN Sarawak.

Muhyiddin dilaporkan berkata,pembahagian kerusi pilihan raya di Johor bagi Pilihan Raya Umum masih belum dimuktamadkan dikalangan parti yang menyertai Pakatan Harapan.

Pembahagian kerusi untuk hadapi pilihan raya umum bukanya sesukar memerintah negera 31 juta rakyat.Tetapi mereka dari Pakatan Harapan bukan main hebat hentam Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dengan pelbagai tuduhan.

Cakap memang mudah malah tak bermodal,boleh tuduh negara akan bankrap di bawah Najib,Melayu tak tahu Malu di Bawah Najib dan serbaneka tuduhan boleh dibuat tanpa bermodalkan apa-apa kebendaan.

Bagaimana mereka boleh beri jaminan sekiranya Pakatan Harapan memerintah,harga minyak RM1,GST akan di hapuskan,sedangkan cukai yang dijanjikan akan dikurangkan sekiranya memerintah juga depa naikan dinegeri-negeri yang diperintah pembangkang.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana