ISTERI CURIGA SUAMI SELALU BALIK LEWAT MALAM, TERUS MANDI & CUCI BAJU, TETAPI RUPA-RUPANYA…

Setelah curiga dengan kelakuan suaminya yang selalu pulang waktu subuh, terus mandi dan membasuh baju,Seorang isteri akhirnya mengetahui sesuatu yang mengejutkan.Selama mengharungi bahtera rumah tangga, dia tidak merasa aneh dengan sikap suaminya.

Namun sejak kebelakangan ini suaminya selalu balik ke rumah pada waktu subuh, terus mandi, dan mencuci baju.

Balik dari kerja, dia terus mandi dan tidak mengendahkan saya, kemudian dia pasti terus mencuci bajunya Hingga akhirnya saya mengetahui sesuatu yang sangat mengejutkan setelah melihat keanehan yang dilakukan suaminya.

Ikuti kisahnya:-

Saya dan suami sudah menikah setahun lebih. Sebenarnya, kehidupan kami biasa saja, setelah bercinta beberapa lama kami pun merancang untuk bernikah. Kerana kami dilahirkan di kampung, biasanya cuma perlu daftarkan diri di jabatan agama saja, kami tidak adakan kenduri pun.

Kami juga tidak merancang untuk mempunyai anak dalam masa terdekat, setelah setahun bernikah, akhirnya suami mendapat kenaikan gaji dan kami boleh menyimpan duit sedikit. Ditambah dengan wang yang dipinjam dari saudara mara, akhirnya kami berjaya membeli sebuah rumah kecil.

Pada hari kami mendapat kunci rumah kami, suami memelukku dan berkata.

Sayang, abang janji akan membahagiakan keluarga, mulai sekarang, kita dah mempunyai rumah, sayang mesti bersiap sedia, aku akan berjuang untuk keluarga Sayang mesti jaga kesihatan, kita akan segera dapatkan cahaya mata, Saya hanya mengangguk bahagia mendengar semua ini.

Saya tak tahu apa salah saya, atau suami yang berubah, sejak kami membeli rumah.

Disebabkan pinjaman yang mesti dibayar, ekonomi kami merudum dan kami hadapi banyak tekanan.

Tapi sejak itu, suami selalu berkata bahawa dia mesti buat kerja lebih masa, mulanya saya sangkakan dia hanya akan bekerja lebih masa seperti biasa. Tapi katanya dia mesti kerja lebih masa setiap hari, dan pulang lewat malam sampai pukul 1 atau atau 2 pagi.

Balik dari kerja, dia terus mandi dan tidak mengendahkan saya, kemudian dia mesti mencuci bajunya.

Suatu hari aku nekad pulang kerja lebih awal dari biasa dan menunggu di depan pejabatnya. Ternyata, suamiku tidak bekerja lebih masa! Selepas habis waktu kerja dia terus keluar pejabat, tapi dia tidak terus pulang ke rumah. Ini membuatkan saya semakin yakin yang suami berlaku curang! Mana tak nyamasa balik dia terus mandi dan cuci baju mungkin sebab takut aku terbau wangian wanita lain.

Tetapi saya nampak dia masuk ke sebuah restoran barbeque. Masaitu saya berada di seberang jalan memerhatikan suami, saya lihat dia keluar dengan baju putih dan mula memanggang daging.

Suamiku memang pernah ceritakan yang dulu dia suka memanggang daging di rumahnya dan semua orang cakap daging panggangannya memang sedap.

Melihatnya sedang memanggang daging, saya mulai menitiskan air mata. Saya memutuskan untuk menyeberangi jalan dan duduk di restorannya. Seorang pelayan datang bertanyakan pesanan, Saya cuma memintasegelas minuman, dan tolong hantarkan kepada tukang masak yang sedang memanggang daging itu.

Pelayan itu merasa aneh dengan permintaan saya, namun dia tetap melakukannya, saat menerima minuman itulah, suamiku mengangkat kepalanya dan melihatku.
Lalu meminum habis minuman itu dan terus menghampiri aku.

Sayang, macam mana kamu boleh sampai disini? saya terus memeluknya dan berkata, Saya tunggu abang balik kerja.

Malam itu suami menjelaskan semuanya. Dia tidak letih dan boleh bekerja lebih masa, dia cuma nak mendapatkan pendapatan sampingan.

Saya kata padanya, saya pelik kenapa setiap hari balik kerja abang terus mandi dan cuci baju. Rupa-rupanya abang takut saya terbau bau asap dan daging, saya dah syak abang dah ada perempuan lain, itu sebabnya sayapergi intip abang.

Suamiku kemudian memelukku dan mencium keningku, macam mana abang nak curang? Awak adalah wanita paling sempurna buat abang, tak ada orang yang boleh menggantikan awak! -kakipalu

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana