DENGAN PAKATAN, SEMUA PRU PUN ‘KOTOR’

Nampak sangat permainan persepsi dah mula.

Tapi sekadar nak disebutkanlah ni, kalau jadi yang terkotor pun, itu adalah kerana Pakatan yang jadikannya kotor, bukan pun BN. Dalam PRU13 sebagai contoh, ia adalah Pakatan yang mensensasikan penipuan 40,000 bangla datang mengundi memenangkan BN, blackout dan sebagainya bilamana tak satu pun dari yang disebutkan itu berlaku.

Anehnya, kotor-kotor pun Pakatan masih bertanding, tak siapa pulak tanya kenapa?

Hakikatnya, pengundi hantu yang sebenarnya ialah pengundi mata sepet yang dipindahkan secara beramai-ramai oleh Pakatan ke luar kawasan dan dibawa dengan bas-bas dalam jumlah yang banyak. Tapi sebab yang digebangkan bangla, maka tak siapa yang mencari bas penuh dengan mata sepet untuk diserang tapi bas yang ramai kulit gelap di dalamnya. Sehingga ada rakyat Malaysia yang tulen menjadi mangsa kekerasan aktivis Pakatan hanya kerana muka macam bangla.

Kotor jugak, taktik kotor.

Ini yang rakyat kena hati-hati – permainan persepsi. Nak harap keahlian parti, berapa ramai sangat dalam DAP dan PKR ini pun, tapi mereka meraih undi dengan memainkan persepsi buruk yang sebenarnya untuk mengalihkan perhatian rakyat dari manipulasi pengundi yang mereka lakukan.

Cari jalan lainlah Pakatan. Apa pun, semua trick sudah dalam tangan. -Mykmu
Share on Google Plus

About Melayu Berwawasan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Post a Comment