Bila Sudah Dapat Kuasa....Itu Baru Kuasai Kerajaan Negeri

Apabila dia dikecam kerana memiliki 9 kenderaan, Ketua Wanita PKR Zuraida Kamarudin berteriak itu tidak benar.

Zuraida menegaskan mereka semua salah kerana dia cuma ada 7 kereta dan satu motorsikal!
“Saya pakai kereta mewah sebab saya wakil rakyat. Saya sebagai ahli parlimen diberi peruntukan AP atas nama saya, jadi bodoh saya kalau ada AP, tidak digunakan kemudahan itu,” katanya.

Naib presiden PKR Rafizi Ramli pula menyindir Zuraida apabila dia tweet, “Saya adalah antara ahli Parlimen yang bodoh kerana tak pakai AP.” Manakala Faekeh Husin turut menempelak Zuraida kerana satu pembohongan bodoh yg tak masuk akal..

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana