Bila Nak Dekat PRU Saja Ada Ada Saja....Cerita Bodoh Keluar Lagi

PH sudah mula pukul canang macam penipuan 40k Bangla dengan menuduh SPR menghentikan pengedaran Rang Daftar Pemilih Tambahan (RDPT) Jan-Mac 2017 kepada semua parti politik  dalam bentuk hard disk.

Tak tahulah kalau PH ni tidur ke atau duduk dalam gua sebab dalam website SPR dah terang-terangan dijelaskan bahawa RDPT akan dipamerkan selama 14 hari untuk semakan dan bantahan jadi tang mana nak panggil SPR penipu tu? Kenapa pemalas sangat nak juga dalam bentuk digital pula?

Korang kan jaguh ambil gambar jaguh ambil video untuk diviralkan, kenapa tak ambil gambar/video dalam masa 14 hari tu? Kenapa tiba-tiba buat kempen pulak?

Rakyat dah pandai, bukan bodoh macam PH yang suka REKAYASA berita palsu!!!
Share on Google Plus

About Melayu Berwawasan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Post a Comment