Berduyun-duyun masuk atau berduyun2 keluar ......

Menggempak macam gaya mereka begitu kuat dan gagah. Mereka kata tak kurang 10 ribu orang sertai PPBM tiap2 bulan. Agak2nya dah berapa juta ahli PPBM pada hari ini ye?

si macai pencacai kata Tun M dan PPBM akan mengubah tamadun Malaysia hari ini yang kununnya telah dirosakkan oleh DS Najib ke tamadun baru yang lebih baik, suci, bersih dan bermoral.

Tamadun baru tu macam mana pulak rupanya ye ......?

Macam mana nak ubah tamadun kalau diri sendiri pun masih tak bertamadun. Pastu boleh kata hari2 ada sahaja ahli2nya yang keluar parti, pemimpin2nya yang keluar parti dan berkelahi sesama sendiri.

Baik bubar sahaja lah daripa kalah teruk yang akan memalukan diri dan partinya. Terkini 1,000 0rang lagi ahlinya di Perak keluar parti kerana tidak puashati dengan kepimpinannya terutama Midin Nika.

Mungkin sehingga menjelang PRU14 PPBM hanya tinggal Tun M, Muhyiddin, Mukhriz, Hasmah dan Hamidah Osman sahaja.

Tinggalkan je parti pengkhianat PPBM tu .....
Share on Google Plus

About Melayu Berwawasan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Post a Comment