'Tiada sebab saya nak keluar Bersatu'..Dulu Bukan Main Lagi Anti DAP Dia Ni

Inilah melayu...atas pentas bersama NGO perkasa kuat hentam ANWAR dan DAP sehingga tertubuhlah "TIBAI". kini semuanya sudah hilang belaka....kerana ikut Madey.Madey join DAP...ikut lah belakang walaupun dulu dia hina DAP terutama sekali pemimpinan DAP...yang Rasis dan anti Islam.Kini sanggup bersengkokol dengan DAP.....

Inikah seorang perjuangan Melayu....yang kita mahu pilih nanti pada PRU akan datang? Walaupun kita menghormati Madey suatu ketika dahulu....tidaklah sampai ikut bontot madey...apa yang madey buat...ikut saja.

Orang Melayu ini kalau sebut saja Parti DAP...pasti sifatnya Rasis dan Tolak AGama Islam.Tapi mamat ini...Buat Bodoh saja.sanggup menjadi sekutu DAP.

Dengan kata kabar Angin Mamat ini nak keluar PARTI PPBM....tapi Mamat ini menafikan....

Kita tunggu dan Lihat .....

SHAH ALAM - Tidak ada sebab bagi Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Bersatu, Abu Bakar Yahya untuk melepaskan jawatan seperti yang menjadi sejak viral petang tadi.

Katanya, beliau sudah fikir semasak-masaknya sebelum membuat keputusan menyertai parti berkenaan malahan telah mengangkat sumpah untuk bersama Bersatu.

"Saya menghormati dan tidak akan memberi apa-apa komen terhadap rakan-rakan yang telah melepaskan jawatan dan meninggalkan parti, kerana apa yang mereka lakukan adalah masalah mereka sendiri.

"Bagi saya, setiap apa yang berlaku ada hikmahnya dan kita doakan agar mereka berjaya dengan cara perjuangan mereka," katanya menerusi WhatsApp kepada Sinar Online.

Abu Bakar berkata demikian mengulas viral mengatakan beliau dan seorang lagi Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Bersatu, Zahid Mat Arip akan melepaskan jawatan berikutan krisis melibatkan pemimpin tertinggi iaitu presidennya, Tan Sri Mahyuddin Yassin dan timbalannya, Datuk Seri Mukhriz Mahathir.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana