RAFIZI TERUS MENJADI ‘PONDAN TUA’ JIKA TAKUT TERIMA CABARAN PAS

SELAGI Rafizi Ramli tidak menyahut cabaran dari PAS, maka selagi itulah dia boleh dianggap sebagai ‘pondan tua’ bagi pembangkang.

Dalam laporan Utusan Malaysia 12 April 2017, PAS telah mencabar Naib Presiden PKR itu untuk menjadi anak jantan dengan mendedahkan nama individu dalam kepimpinan  PAS yang didakwanya menerima dana daripada 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Apa yang dilakukan sekarang oleh Rafizi adalah hanya sekadar meneruskan drama politik bersiri sepertimana tuduhannya sebelum ini kepada musuh-musuh politiknya.

Menurut Setiausaha Agung PAS, Datuk Takiyuddin Hassan, dalam tuduhan terbaru ini, Rafizi enggan melaporkannya kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) seperti yang didesak PAS dan pelbagai pihak lain.

Tindakan Rafizi ini hanyalah kerana dia sedang bankrap idea apabila mengeluarkan hujah-hujah tidak masuk akal yang bertujuan mahu mengalihkan perhatian ramai terhadap masalah dalaman parti ‘bossnya’ iaitu DAP.

Maka, jika Rafizi mahu menafikan bahawa dirinya adalah ‘pondan tua’, wajarlah untuk dia selaku pihak pertama yang bertanggungjawab membuat pendedahan ini tampil memberi bukti, dan bukan sekadar menuduh tanpa asas.

Jika Rafizi masih gagal untuk berbuat demikian, ia bukti bahawa Rafizi bukan anak jantan kerana takut untuk menyahut seruan PAS agar dirinya tampil membuktikan sedemikian.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana