PPBM SEKADAR ALAT, AHLI PARTI SEBAGAI BONEKA MAHATHIR...INGAT DIA RASA HEBAT

BUKAN perkasa yang boleh disorokkan lagi apabila sekarang ini kita sudah mengetahui bagaimana keretakan dalaman PPBM kian serius.

Walaupun sebelum ini ramai dari kalangan penyokongnya sombong kununnya mereka ada Dr Mahathir Mohamad dan Tan Sri Muhyiddin Yassin iaitu dua tokoh lama dalam arena politik Malaysia.

Bagi mereka, dua tokoh itu mampu membawa PPBM menjadi sebuah parti yang paling digeruni dan diminati oleh majoriti rakyat Malaysia.

Sedangkan boleh dikatakan setiap 3 bulan sekali, pasti ada ahlinya bertindak keluar parti kerana kecewa dengan kepimpinan dalaman.

Apabila yang terbaru pengasas parti sendiri sudah mula keluar parti, itu tanda sebenar yang tidak lagi boleh dinafikan betapa PPBM mempunyai krisis dalaman yang maha hebat.

Menurut Kamarul Azman Habibur Rahman, PPBM penuh dengan amalan nepotisme dan tidak mampu untuk menang dalam PRU14 akan datang.

Jelas kepada kita bahawa PPBM hanyalah menjadi alat tunggangan Dr Mahathir untuk memastikan anak dari darah dagingnya sendiri beroleh kuasa.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana