PEMBANGKANG HANYA MAHU BUNUH KARAKTER PERDANA MENTERI...DAN UMNO KHUSUSNYA

Segala usaha dan percubaan pembangkang memfitnah dan membunuh karakter Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menjadikan Najib lebih istiqamah dan bijaksana.

Ketua Penerangan UMNO, Tan Sri Annuar Musa berkata, rakyat kini dapat menilai betapa satu demi satu permasalahan rakyat dan negara yang berjaya diurus dan dibereskan oleh Najib.

“Najib menjadi semakin masak dan bijaksana serta semakin berjaya menguruskan negara.

“Kini dengan petunjuk ekonomi yang semakin positif, Najib kini dalam diam dan penuh kesabaran mempamer kejayaan dan pencapaian lebih baik dari 23 tahun era Tun Dr. Mahathir Mohamad,” katanya dalam satu kenyataan semalam.

Mahathir sejak keluar daripada UMNO bersengkongkol dengan Pakatan Harapan yang diketuai parti sekular DAP bagi menumbangkan parti terbesar kaum Melayu tersebut.

Bekas Perdana Menteri itu bertindak demikian kerana berdendam dengan UMNO gara-gara keengganan kerajaan memenuhi kepentingan peribadinya yang tidak menguntungkan rakyat.

Annuar dalam pada itu menyelar cubaan pembangkang untuk menjadikan pelantikan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein sebagai Menteri Dengan Tugas-tugas Khas di Jabatan Perdana Menteri sebagai satu polemik.

Menurut beliau, kedudukan Najib dan Timbalannya, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi dan Hishammuddin sangat akrab dan berada dalam saf yang cukup tersusun.

“Tidak saperti dalam Pakatan Harapan pimpinannya umpama gunting dalam lipatan dan semuanya menjadi lauk politik diktator DAP, Lim Kit Siang,” katanya.

Justeru, katanya, senario politik “order baru” bakal dijelmakan di era Najib dan tidak mustahil Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) bakal menjadi igauan buruk buat Pakatan Pro-DAP.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana