Orang Macam Ini Saman Terus Jer!!!!Fitnah DAP: Najib tuntut Tony Pua minta maaf atau kena saman

Dapat ubat... kenyataan fitnah oleh Setiausaha Publisiti DAP, Tony Pua menarik perhatian Perdana Menteri  Datuk Seri Najib Razak yang menuntut Pua mengemukakan permohonan maaf selain menarik balik kenyataan dan klip video memfitnahnya yang disiarkan dalam laman Facebook.

Najib yang bertindak atas kapasiti peribadi menyerahkan surat tuntutan itu ke pejabat Pua hari ini melalui firma guaman, Hafarizam Wan & Aisha Mubarak.

Ia berhubung kenyataan fitnah yang dikeluarkan dan disiarkan oleh Pua pada 6 April lalu yang dimuat naik dalam laman Facebook Tony Pua.

Peguam, Datuk Mohd. Hafarizam Harun yang mewa­kili Perdana Menteri berkata, Pua diberi masa tujuh hari untuk mengemukakan permohonan maaf serta menarik balik kenyataan beliau sebelum tindakan selanjutnya diambil.

“Pua telah mengeluarkan kenyataan memfitnah Perdana Menteri di Dewan Rakyat termasuk berkenaan isu 1MDB pada minggu lalu.

“Jadi, surat tuntutan maaf dan tarik balik kenyataan telah dikeluarkan dan beliau diberi masa tujuh hari untuk membalas surat itu serta menarik balik kenyataan yang dikeluarkan,” katanya.

Ahli Parlimen DAP Petaling Jaya Utara memuat naik video bertajuk BN Govt. Abandons All Bills To Give Precedence To Pas RUU355 Private Member’s Bill di akaun Facebook beliau pada hari terakhir sidang Dewan Rakyat Khamis lalu.

Mohd. Hafarizam berkata, Pua juga dikehendaki menarik balik klip video yang disiarkan di akaun Facebook beliau

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana