Najip Ali digantikan sebagai juri tetap program hiburan Astro....Inilah Dikatakan Bodoh Akal NAmanya

Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata tiada guna...Kebiadapan Najip Ali mempersendakan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak akhirnya memakan diri apabila tempatnya sebagai juri tetap dalam Maharaja Lawak Mega 2017 bakal digantikan dengan selebriti lain.

Menurut sumber, tempat Najip akan digantikan dengan selebriti lain dalam rancangan yang akan disiarkan menerusi saluran Astro Warna pada Jumaat ini pukul 10 malam. Namun gerangan penggantinya itu masih lagi menjadi rahsia dan hanya dapat diketahui apabila rancangan itu disiarkan nanti.

Ketua Saluran Melayu  Astro, Raqim Ahmad mengambil pendekatan untuk tidak mengulas ketika ditanya mengenai perkara tersebut.

Pihak pengurusan Najip di Singapura turut mengambil pendekatan yang sama, untuk tidak memberi sebarang komen sebaliknya meminta perkara berkenaan ditanya sendiri kepada Najip.

Pada 29 Mac lalu, saluran televisyen Channel 5 terbitan Mediacorp Singapura menyiarkan racangan hiburan OK Chope yang  memerlukan pesertanya melengkapkan tajuk berita berkaitan Najib yang dikurangkan satu perkataan iaitu Najib slams__________for threatening Malaysia’s progress.

Perkataan asal yang tertinggal pada berita itu ialah ‘fake news’.

Bagaimanapun rancangan yang memaparkan pengacara Vernetta Lopez, Sam See,  Rishi Budhrani dan Mike Kassim termasuk Najip mengambil peluang mengisi tempat kosong dengan ayat mempersendakan Perdana Menteri.

Semalam, Najip dan syarikat media terbesar Singapura, Mediacorp memohon maaf atas tindakan menerbitkan program komedi yang mengandungi komen-komen yang menghina Perdana Menteri Malaysia selepas menerima desakan daripada pelbagai pihak.

Najip berkata  "Sejak beberapa hari lepas saya sudah bermuhasabah diri tentang komen-komen yang saya keluarkan semasa segmen dalam sebuah rancangan komedi Saluran 5 yang merujuk kepada Perdana Menteri Malaysia Najib Razak.

"Saya sedar betapa saya tidak sensitif dan cuai.

"Saya ingin dengan ikhlas memohon maaf kepada Perdana Menteri Malaysia Najib Razak. Saya memohon maaf daripada beliau dan daripada para penonton dan rakan-rakan saya," katanya.

Dalam perkembangan berkaitan Kementerian Luar dalam satu kenyataan pada Rabu memandang serius komen negatif yang disiarkan dalam rancangan itu dan berharap perkara sama tidak lagi berulang pada masa hadapan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana