Najib tidak boleh disamakan dengan Mahathir - Salleh

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak tidak boleh disamakan dengan Tun Dr Mahathir Mohamad oleh kerana bekas perdana menteri itu memikul beban besar yang ditanggung dari masa lampau.  

Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Seri Dr Salleh Said Keruak mengambil perhatian bahawa pada zaman Dr Mahathir menjadi perdana menteri sebilangan regim yang wujud di sekitaran Malaysia disingkirkan.

Dan Dr Mahathir boleh disifatkan "sama sahaja" dengan diktator yang disingkirkan itu, kata Salleh di blognya sskeruak.blogspot.my.

Beliau seterusnya berkata, media barat menuduh Dr Mahathir membazirkan berbilion ringgit wang negara termasuk yang disebut sebagai 'ketirisan'.

"Ini diterbitkan dalam sebuah buku dan satu lagi warisan Mahathir yang tidak seharusnya disamakan dengan Najib," kata Salleh.

Menteri itu berkata pada 2013, Dr Mahathir menuduh Najib mengabaikan orang Melayu dan melayani kehendak orang Cina, sedangkan orang Melayulah yang menyokong Umno.

"Sudah pasti Najib tidak boleh disamakan dengan Dr Mahathir," kata Salleh.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana