Jawatan PM: Bagi Orang Mudalah - Tun M ....Tahu Pun Dah Tua...Tapi Masih Berpolitik Bohongnya

Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) Tun Dr Mahathir Mohamad menyifatkan dirinya sudah terlalu berusia untuk kembali menjawat jawatan perdana menteri.

Katanya, masih ramai golongan muda yang layak untuk jawatan tertinggi itu.
"Tak apalah, saya lagi dua bulan 92 tahun, bagi pada orang mudalah," katanya.
Beliau berkata demikian ketika ditanya mengenai kesediaannya untuk menjawat jawatan perdana menteri seandainya Pakatan Harapan berjaya mengambil alih kerajaan.
Pada masa  sama, Dr Mahathir  menyifatkan rakyat semakin berminat dengan situasi politik masa kini.

"Kita boleh tengok kehadiran malam ini ramai hadir, ini bermakna rakyat tidak bosan dengan politik.
"Mereka juga berminat dengan politik untuk menjatuhkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak," katanya.Terdahulu, Dr Mahathir hadir program Bicara Tun M yang diadakan di Pokok Machang, Tasek Gelugor malam Isnin.

Hadir sama, Naib Presiden  Amanah, Datuk Husam Musa dan Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar.

Mengulas mengenai beberapa kumpulan ahli parti itu mengumumkan keluar parti ekoran kecewa dengan kepimpinan sedia ada yang  didakwa mengamalkan kronisme dan tiada hala tuju, katanya, tiada  paksaan kepada mana-mana individu untuk keluar parti dan tindakan itu dilakukan mereka sendiri.

Katanya, parti tidak menyekat ahli yang mahu keluar parti.
Mahathir turut menegaskan pihak yang mahu mewujudkan pertandingan tiga penjuru bertindak sebegitu semata-mata menyokong Najib.


"Kita mahu pertandingan satu lawan satu, kalau ada orang  sengaja buat parti nak jadikan lawan tiga penjuru, orang itu adalah penyokong Najib," katanya. -Sinar Harian

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana