JANGAN NAK LEMBIK MUKA LAH!!!!! KIT SIANG MERUNGUT KERANA SERING KALI DISERANG?

Lim Sian See, Facebook Lim Sian See, 2 April 2017
Rungutan harian Uncle Lim Kit Siang hari ini.
Katanya, beliau telah diserang selama 3 bulan – oleh itu beliau merungut.
HELLO .. Najib telah diserang sejak tahun 2009 (hampir 8 tahun berturut-turut) oleh DAP dan Pakatan dan beliau tidak merungut pun seperti anda.
Hari ini, rungutan beliau berbeza kerana beliau tidak secara khusus menyebut nama Rahman Dahlan ATAU adakah beliau sedang mencuba cara Confucius.

Ia adalah satu pengalaman yang agak memalukan dalam tempoh tiga bulan lalu, apabila saya tiba-tiba menjadi sasaran kempen fitnah yang dirancang dengan sangat teliti dan bertahap tinggi oleh media arus perdana yang dimiliki atau dikawal oleh Umno/BN serta media sosial untuk menggambarkan saya sebagai syaitan, hantu, puaka atau jembalang.
Ia bukanlah senang untuk menjadi sasaran kempen fitnah yang penuh dengan penipuan, berita palsu dan maklumat palsu yang berkuasa tinggi dan yang dirancang dengan teliti hampir setiap hari, tetapi yang bagusnya adalah anda semakin yakin bahawa mereka yang mendalangi kempen fitnah melalui pembohongan, berita palsu dan maklumat palsu ini semestinya sangat takut kepada saya dan tentang masa depan politik mereka sehinggakan mereka terpaksa menggunakan taktik keji itu.
Ia adalah satu taktik bukan sahaja untuk meneruskan kempen fitnah itu tetapi pengakuan yang jelas oleh dalang kempen fitnah itu bahawa mereka tidak mempunyai sebarang bukti bahawa saya adalah anti-Melayu dan anti-Islam walaupun saya telah bergiat aktif dalam politik selama 51 tahun .
Mereka di sebalik kempen fitnah itu berkata bahawa saya telah berada dalam politik selama 51 tahun dan saya perlu bersara daripada politik.
Saya tidak tahu mengapa pemimpin utama Umno/BN yang mendalangi kempen fitnah yang dirancang terhadap saya ini begitu takut dengan saya, kerana jika saya sudah “tidak berguna” dan “tidak berkesan” seperti yang mereka dakwa, maka mereka harus secara logik menyokong untuk saya terus kekal dalam politik, dan tidak menuntut persaraan politik saya kecualilah jika saya satu ancaman politik kepada mereka.
Jelas sekali, “dalang” propaganda Umno/BN ini sangat keliru dan bercanggah dari segi taktik, strategi dan objektif mereka.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana