Jangan Nak Beranggan Lah...Apek Tua Ni

Angan2 komunis tua di penghujung senja. Macam2 andaian dibuat untuk menakut2kan DS Najib, UMNO dan rakyat. DS Najib dan UMNO bukan budak2 yang nak ditakut2kan dengan cerita kosong ketua komunis yang semakin kempunan nak jadi PM. 

Kalau betul citer kosongnya berisi tentu sudah lama dia jadi TPM@PM. Kalau benar citer kosongnya berisi sudah tentu partinya berani bertanding dan menang besar di dalsm PRK Tanjong Datu. Bertanding di situ pun tak berani tapi nak takut2kan orang pulak.

Kalau 45 MP BN tinggalkan dan tak sokong BN. Dulu Anwar pun ada kata 40 MP BN akan lompat ke pakatan. Tapi yang nyata dan terbukti 1 orang MP dan 3 ADUNnya yang tinggalkan parti. Ahli2 partinya pun dah mula tinggalkan partinya. Lagi mau cerita banyak ke.

Nak tau jugak sapa 20 MP BN yang lain kata mak tinggalkan BN. MP MCA, Gerakan dan Mic ke. 6 daripada 7 MP MCA tu pun menang sebab ehsan majoriti pengundi Melayu.

Lagi baik lu duduk diam2. Lu punya parti pun sikalang sutak manyak kacau sebab sutak talak suka sama lu lagi sama lu punya anak juga.

Lu sama lu punya kawan (DAP, PKR, PAN dan Bunga) ada 74 MP. Lagi Sarawak 25 punya MP yang lu cakap mau lompat lagi 20 MP BN lain lagi mau lompat, lu sutak ada 119 MP. Apa lagi mau cakap, bikin kerajaan baru la. Lu sutak majoriti mudah. Lu boleh jadi PM la sebab lu punya parti MP manyak. Apa pasal tarak mau bikin? Lagi mau auta ka.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana