Inilah yang Dikatakan MELAYU SCREW MELAYU.....

Anda lihat lah saja...siapa yang jadi jurucakap itu?Bukan kah Melayu tu iaitu Rafizi yang banyak dan selalu buat pembohongan.Adakah Anda menyokong dan Undi Rafizi selama ini...?Nak tunjuk hebat dan Hero lah kononnya pada bukan Islam...pasal apa semuanya ini untuk dapatkan UNDI PADA PRU AKAN DATANG.

Melayu yang yang bagi sokongan kepada RAFIZI adalah Otak letak dikepala lutut....Terang terangan sokongan perjuangan DAP yang Tolak mentah mentah RUU 355 yang dibentangkan oleh Presiden PAS semalam.

Nampaknya, Ahli Parlimen PKR Pandan, Rafizi Ramli seperti sudah dijadikan DAP ‘skru untuk skru Melayu’ dalam isu penentangan ke atas usul Rang Undang-Undang Pindaan Akta Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) 2016 atau RUU355 apabila dikatakan akan menjadi pembahas pertama di Dewan Rakyat semalam.

Biasanya, apabila ada RUU diusulkan, yang akan membuka perbahasan ialah Ketua Pembangkang Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail atau Ahli Parlimen DAP Gelang Patah, Lim Kit Siang.

Mengapa dalam soal RUU355 iaitu RUU Mahkamah Syariah Islam, Rafizi pula yang akan menjadi pembahas pertama.

Beliau begitu bangga dan tidak sabar untuk menyatakan hujah penentangannya ke atas pindaan ke atas undang-undang berkaitan Islam iaitu agama beliau sendiri.

“Saya akan mewakili PKR dan PH sebagai pembahas pertama RUU355 sebentar lagi,” kata Rafizi di twitter beliau.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana