INILAH KERAJAAN ZALIM PIMPINAN DAP LIM GONE ENG...SUKA DIAMBIL TAK SUKA DIBUANG TANPA ALASAN

GEORGE TOWN: Kerajaan negeri telah menamatkan perkhimatan seorang ahli majlis tanpa mengemukan sebarang sebab.

Noor Syazwani Md Amin ,30, pernah berkhidmat di Majlis Bandaraya Pulau Pinang (MBPP) kurang daripada empat bulan sebagai ahli majlis.

Namun dia telah dipecat daripada jawatan tersebut pada Rabu selepas mesyuara exco negeri.

Noor Syazwani dilantik pada Januari lalu dan merupakan wakil pertubuhan bukan kerajaan NGO daripada Persatuan Pasar Malam Melayu Pulau Pinang.

Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Chow Kon Yeow mengeluarkan kenyataan ringkas pada Khamis dengan menyatakan bahawa penyingkiran Noor Syazwani dibuat mengikut Seksyen 10 (4) Akta Kerajaan Tempatan 1976.

Bagaimanapun tidak dinyatakan alasan penyingkiran tersebut dibuat.

Menurut sumber MBPP, satu mesyuarat majlis bakal berlangsung Jumaat ini dan penyingkiran Noor Syazwani akan turut dibincangkan.

Anda Bayangkan jika DAP ini menguasai Negara ini...Kuasa Putrajaya dipegang...Sesiapa yang bangkang dan Bantah dan tidak mahu mengikut kehendak Mereka pasti akan dipecat atau dibuang.Cakap atas pentas politik Pembangkang pada rakyat bukan main DEMOKRASI,BEBAS RASUAH...SEMUANYA BERSIH LAH.
 
Kita jangan mudah tertipu semuanya ini....semuanya ini hanya lakonan untuk meraih simpati UNDI 

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana