GAMBAR ZAIRIL DAN DYANA ‘BERCUMBU’ MESRA BUAT ISTERI ZAIRIL BERANG

Ahli Parlimen Bukit Bendera Zairil Khir Johari menyifatkan dakwaan dirinya mengenai gambar seorang wanita serupa Dyana sebagai mengarut. Satu propaganda politik.

Awal Mac lalu Zairil telah menjawab video berdurasi 15 saat memaparkan seorang lelaki berkaca mata menari dengan seorang wanita tersebar di media sosial. Beliau hanya melarikan diri dari media untuk meredakan isu. Kali ini Zairil berdepan dengan gambar intim termasuk adegan bercium.



“Bukan saya dan ia mengarut, saya tidak teragak-agak melaporkan kepada pihak polis berhubung fitnah ini” katanya.

Gambar intim adegan mesra bercium jelas menampakkan wajah Zairil dan Dyana. Ini mengundang polemik baru untuk Zairil dan Dyana menjelaskan kepada rakyat hubungan terlarang mereka.



Video Zairil dan Dyana yang tersebar sebelum ini menunjukkan kecurangan Zairil.

Sumber rapat dengan isteri Zairil mengesahkan intim berpelukan mesra dan bercium itu adalah Zairil suaminya. Kisah skandal Zairil dengan Dyana serta beberapa wanita termasuk wartawan suatu ketika sudah menjadi sinonim dengan Zairil.


“Ya dia suami saya, saya amat kecewa, saya rasa amat marah dia lakukan lagi dengan Dyana, hati pedih dan amat sedih dengan kecurangan suami. Dyana perampas suami orang.”


Setakat ini tiada laporan polis dibuat oleh Zairil, Dyana atau isteri Zairil terhadap mana-mana pihak yang menyebar gambar berkenaan.
Share on Google Plus

About Melayu Berwawasan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Post a Comment