DS Najib nak jual Malaysia kepada India pulak ......?

anjing2 DAP dan pengkhianat2 negara menyalak2 dan menabur fitnah serta menghasut rakyat DS Najib akan menjual Malaysia seperti mana mereka kata DS Najib jual Malaysia kepada China dulu.

Mungkinkah mereka sudah menyedari diri mereka bodoh dan diperbodoh2kan oleh 'tuhan2' mereka, bapak komunis tua serta bunga tua?

Atau mereka telah berhijrah ke Korea Utara kerana takut akan berlaku perang antara China, Arab Saudi, Perancis dan India kerana berebut Malaysia yg DS Najib telah jual kepada negara2 tersebut?

Sudah2 la mendengar fitnah 'tuhan2' kamu itu, bapak komunis tua kamu itu dan pengkhianat bunga tua itu. Tiada satu pun fitnah2 mereka yang benar. Sebab itu Ahli2 Parlimen Eropah kata pembangkang Malaysia adalah pembangkang paling bodoh di dunia.

Kepada rakyat Malaysia ..... Lawatan Ds Najib ke negara luar adalah untuk mencari pelabur2 baru untuk melabur di Malaysia bukan untuk menjual Malaysia. Allah kurniakan akal dan fikiran tidak lain tidak bukan adalah untuk kita berfikir dan berakal. Lawatan DS Najib adalah bertujuan kedua-dua negar bertukar2 pandangan berkaitan isu kerjasama dua hala, serantau dan antarabangsa.

DS Najib dijangka melawat beberapa kawasan seperti New Delhi, Chennai dan Jaipur bagi menghadiri beberapa mesyuarat dua hala, selain mengadakan pertemuan dengan kepemimpinan India.

DS Najib dijangka melakukan kunjungan hormat ke atas Presiden India, Pranab Mukherjee di New Delhi, sebelum menghadiri mesyuarat dengan rakan sejawatnya serta mesyuarat dua hala bersama delegasi kedua-dua negara, selain sesi dialog bersama pemimpin industri perniagaan India.

"Isu yang akan dibincangkan pada mesyuarat dua hala termasuklah perdagangan dan pelaburan, projek infrastruktur, kerjasama pertahanan, pengurusan pengangkutan udara, kerjasama pelancongan dan kebudayaan serta isu serantau dan antarabangsa.

"Beberapa memorandum persefahaman dan dokumen akan ditandatangani ketika lawatan ini.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana