Dialog Tun M-Nazri Sah 7 April...Kita Tengokkk Sapa Yang Terpalit

Dialog di antara bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz disahkan akan berlangsung pada 7 April ini, pukul 9 malam.

Pengarah Urusan Kumpulan Media Karangkraf, Datuk Hussamuddin Yaacub berkata, sesi dialog juga tidak mendapat halangan daripada pihak polis.
“Alhamdulillah, hari ini kami sudah menerima surat pemakluman daripada polis Shah Alam yang tidak menghalang sesi dialog ini diadakan.

“Kami juga akan mematuhi semua arahan dan garis panduan yang diberikan sepanjang sesi itu berlangsung,” katanya.

Beliau berkata, sesi dialog berkenaan hanya akan dihadiri penonton yang menerima kad jemputan sahaja. Perkara ini sudah dimaklumkan kepada kedua-dua belah pihak.
“Seramai 450 penonton akan hadir yang terdiri daripada pihak Tun Mahathir, Mohamed Nazri dan jemputan Sinar Harian. Penonton yang dijemput akan dimaklumkan mengenai beberapa peraturan yang harus dipatuhi.

"Parkir juga disediakan di dalam premis kami untuk kemudahan jemputan yang hadir,” ujarnya.
Tambahnya, biarpun jumlah penonton terhad, namun sesi dialog ini boleh disaksikan secara langsung menerusi Sinar TV iaitu di www.sinar.tv serta rangkaian Sinar Harian yang lain seperti portal dan juga laman sosial seperti Twitter dan Facebook.

“Kami juga berharap, sesi ini akan berlangsung secara aman sepertimana wacana, debat, dan program bicara minda yang pernah kita anjurkan sebelum ini.
“Ini merupakan kali ke-46 kami adakan program seperti ini. Kami ambil maklum akan semua garis panduan dan nasihat polis dan berharap ia berlangsung dengan jayanya,” katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana