BERI ZAKIR NAIK TARAF PR ITU TEPAT, TANDA LINDUNGI PENDAKWAH ISLAM

Sebenar orang kafir dengki dan Jahat sikapnya yang tidak mahu melihat orang bukan Islam hadir dan terpengaruh dengan kehebatan ZAKIR berucap tentang Islam ini.Itulah sebabnya...dengan kehebatan berhujah diatas pentas untuk mempengaruhi bukan Islam.

ITULAH YANG DITAKUTI MUSUH ISLAM DENGAN KEHEBATAN ZAKIR ULAS DAN SESI PENERANGAN TENTANG ISLAM KEPADA PENDENGARNYA.

Pemberian taraf penduduk tetap (PR) di Malaysia kepada Dr Zakir Naik disifatkan sebagai tindakan yang tepat dan benar bagi melindungi golongan pendakwah Islam.
Ketua Penerangan Dewan Ulama PAS, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali, berkata pendakwah berkenaan yang membawa misi kedamaian perlu dilindungi apatah lagi oleh sebuah negara yang meletakkan Islam sebagai agama Persekutuan.

Pada masa sama, katanya, ia bagi menangkis segala tohmahan yang sengaja direka untuk menimbulkan persepsi negatif terhadap perjuangan dakwah Zakir.
“Kenyataan seorang menteri yang mempertikai pemberian taraf pemastautin tetap kepada beliau (Zakir) sangat mengecewakan.

“Saya bimbang ada menteri kerajaan yang sudah mengikut rentak politik DAP mempertikaikan sesuatu yang berkaitan dengan Islam dan dakwahnya,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Pada 18 April lalu, Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi dilaporkan mengesahkan Zakir berstatus PR negara ini sejak lebih lima tahun lalu.

“Saya ingin mengesahkan beliau (Zakir) berstatus penduduk tetap di Malaysia, tetapi beliau bukan warganegara Malaysia, saya fikir sejak lebih lima tahun lalu,” katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana