BAHAYANYA SEBUAH PARTI BERNAMA DAP

Datuk Dr. Mohammad Fairus Bin Hj Khairuddin.
Mantan Timbalan Ketua Menteri 1, Pulau Pinang.

Penentangan DAP terhadap negara ini bukan semata-mata atas dasar perjuangan politik mengikut lunas-lunas Perlembagaan, tetapi jauh dari itu ia lebih cenderung kepada sikap anti-Islam dan anti-Melayu yang menjadi bangsa tonggak pemerintahan negara ini.

Ini dilihat menerusi pelbagai rancangan DAP yang menjurus kepada perancangan menghapuskan ketuanan dan kedaulatan bangsa Melayu sebagai teras bangsa yang beragama Islam, yang majoriti dan menguasai negara Malaysia ini.

Justeru itu gambaran wajah sikap dan kebiadapan DAP amat jelas dilihat melalui tingkahlaku biadab mereka yang bersifat anti kepada sistem Kesultanan Melayu dan jika mereka berkuasa di peringkat Persekutuan telah amat jelas DAP akan bergerak ke arah penggubalan perlembagaan yang mengubah dan menafikan hak-hak keistimewaan Melayu dan menghapus sistem Kesultanan Melayu serta lebih parah lagi sikap anti-Islam mereka akan bermaharajalela.

Melalui langkah strategik mereka itu secara tidak langsung, kedaulatan Islam akan sendirinya terhapus, kerana teras kepada agama Islam adalah terletak kepada bangsa Melayu dan kedaulatan institusi Raja-Raja Melayu dalam konteks Malaysia.

Sebaik sahaja Pakatan Rakyat memerintah Selangor, langkah pertama DAP adalah berusaha memecah-belahkan masyarakat Melayu-Islam melalui tindakan DAP melantik Exco Kerajaan Tempatan Selangor terdiri daripada orang bukan Melayu-Islam supaya mereka (DAP) boleh terus merancang strategi penempatan bagi mengurangkan majoriti Melayu dalam kawasan-kawasan strategik tertentu yang mereka sasarkan.

DAP mempelajari kaedah dan cara penyusunan penempatan dan memecah-belahkan rakyat Selangor berbangsa Melayu daripada kaedah yang dilakukan oleh PAP di Singapura. Di mana PAP di Singapura telah berjaya mengurangkan majoriti masyarakat Islam di beberapa penempatan tertentu. Justeru itu sebaik sahaja Kerajaan PR Selangor terbentuk, semua exco Kerajaan Negeri Selangor dibawa melawat Singapura dan di Pulau Pinang juga para exco DAP tidak habis-habis membawa cadangan dalam mesyuarat Exco Kerajaan Negeri untuk diadakan pelbagai jenis lawatan yang kononnya sambil “belajar” ke Singapura! Ini membuktikan bahawa “kiblat” DAP dalam pemerintahan adalah ke arah Singapura dan Singapura pula berkiblatkan kepada Israel.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana